مرجع مقالات تخصصی وکالت

آموزش جامع و تخصصی وکالت

مرجع مقالات تخصصی وکالت

آموزش جامع و تخصصی وکالت

وکیل طلاق توافقی در مشهد فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست؟ چنانچه زوجین هر دو در مورد طلاق توافق داشته

بایگانی
  • ۰
  • ۰


کرم پودر و پنکیک هر رو وسیله ی آرایشی برای صاف و یک نواخت سازی پوست هستند البته این که کدام یک از این ها مطلوب شماست و چهرتان را برنا خیس نشان میدهد؟ پرشین او به‌دنبال به آن جواب می‌دهد.
کرم پودر و پنکیک هر دو از آن مدل اثاثیه آرایش و پیرایش های پرکاربرد می باشند که از آنان برای مهیا سازی پوست و یکدست و صاف نشان دادن پوست استعمال میگردد. موضوعی که در‌این مقاله مطرح میباشد این میباشد که کدام یک از این دو رخ مارا برنا خیس نشان میدهد؟ کرم پودر یا این که پنکیک ؟ سوالی که پرشین او پیرو ی مقاله به آن جواب می‌دهد.

بهترین مارک پنکیک

برنا خیس شدن با کرم پودر یا این که پنکیک
برای خانمهایی که میخواهند صورت ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟! شاید شما هم جزو آن گونه از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ و آرایش و پیرایش سنتان بیش تر چشم شود که اما ناگفته نماند در اکثر مواقع این رخداد خواهد زمین خورد و زیرا به لحاظ می برسد با پیرایش می قدرت زیباتر از پیشین بود طولانی تر پیرایش میکنیم و همین منجر می‌شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان طولانی تر چشم شود.

یک کدام از مهم ترین فرآیند پیرایش چهره فراهم سازی پوست میباشد که می قدرت اظهار کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد چرا که چنانچه پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بدین ترتیب بایستی این مرحله را بیش تر مد لحاظ داشت.


برنا خیس نشان دادن فیس با کرم پودر یا این که پنکیک ؟
برای اینکه هنگام آرایش و پیرایش پوستمان به نحوی چشم شود که ما صرفا آن را مهیا کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را طولانی تر نشان ندهد بهتر میباشد :

برنا خیس نشان دادن پوست های درخشان و واضح با کرم پودر یا این که پنکیک ؟
اولا : فارغ از در لحاظ تصاحب کردن سن و رنگ پوست، در حالتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از اشکال پوستهایی میباشد که مثل آینه میدرخشد البته هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشاهده می شود بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب منحصر پوستتان از پنکیک به کارگیری نمائید به این دلیل‌که درین مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی نیکی برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا کرد که اما دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات فرمایید .

دوما: در شرایطی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با اشکال کرمهای مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در برخی موردها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در تحت بیان شده میباشد از پنکیک در انتها آرایشتان به کارگیری نمایید به این دلیل‌که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان منجر می‌شود که با پنکیک خطوط صورت ی شما طولانی تر معلوم شود، خط مش بهتر آن میباشد که بعداز به کارگیری از ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان صرفا از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمایید که در حالتی‌که که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از دسته مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .


کدام بهتر میباشد، کرم پودر یا این که پنکیک ؟
سوما :در حالتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و میخواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و خوشگل مهیا فرمائید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از یک کرم پودر خوب که قابلیت و امکان پوشانندگی خیر دارااست به کارگیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با جنبش آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر عمل پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید . گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

تاثیر کرم پودر یا این که پنکیک بر روی پوست
نکته ی لازم به ذکر: دختران و خانمهایی که پوست بسیار کم آبی دارا‌هستند بی تردید در آغاز از یک ضد آفتاب منحصربه‌فرد، آنگاه از مرطوب کننده ای مطلوب استعمال کرده و بعداز مرطوب ساختن پوست و جذب بدون نقص آنان از پنکیک به کار گیری نمایند . سود : در‌حالتی که فراهم سازی و ذیل ایجاد پوست برای آرایش و پیرایش با کرمهای لازم صحیح صورت بپذیرد، مات بودن پوست به وسیله پنکیک می‌تواند در برنا نشان دادن و شیکتر بودن پیرایش بیش تر از کرم پودر های درخشان یاری دهد.

طولانی تر بدانید : جوانسازی پوست با فیلرهای بافت قابل انعطاف

در‌این طرز، فیلرهای بافت قابل انعطاف به ذیل پوست تزریق گردیده و می تواند استخوان سیرتکامل را پر رنگ‌خیس کرده، خط آرواره را پُر نماید، اسکارهای ارثیه از آکنه یا این که جراحی را محو کرده، سیرتکامل‌های فرو رفته و چاله دیده‌ها را پُر نماید.

همینطور میتواند خطوط افقی فیس را محو نماید، لب‌ها را پررنگ کرده و خطوط نازولابیال یا این که خط خنده را که خطوط عمیقی می‌باشند که از خارج مالامال‌ه‌های بینی به سمت کناره‌های دهن کشیده میشوند، پُر نماید.

برخی از فیلرها مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی ال لاکتیک، نهایتا بوسیله تن جذب می گردند. بقیه فیلرها دربردارنده دانه‌های ریز مواد جامد آویزان در ژل میباشند. این ژل به مرور دوره جذب گردیده و دانه‌ها مورد‌ی رویش کلاژن را تشکیل می دهند و برای جوانسازی پوست چهره به کار گیری می گردد.
 

  • ۹۸/۱۱/۰۱
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی