مرجع مقالات تخصصی وکالت

آموزش جامع و تخصصی وکالت

مرجع مقالات تخصصی وکالت

آموزش جامع و تخصصی وکالت

وکیل طلاق توافقی در مشهد فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست؟ چنانچه زوجین هر دو در مورد طلاق توافق داشته

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اثاثیه آرایش و پیرایش مایحتاج برای به کارگیری در کنار پنکک آرایشی
کرم پودر یا این که فونداسیون
مرطوب کننده یا این که پرایمر
براش پهناور یا این که اسفنج آرایشی

فرایند پنکک زدن به پوست
1. نخستین از تمامی می بایست چهره رو بشورید و کم آب نمائید تا تماما مهیا پیرایش بشه.
2. آنگاه به پوستتون پرایمر بزنید تا جذب پیرایش و ماندگاری اونو ارتقا بده. پرایمر برای این هستش که پیرایش به طور بدون نقص روی پوست بشینه و مرطوب کننده جایگزین اون وجود ندارد اما اگه پرایمر در دست نداشتید، می تونید از کرم مرطوب کننده به کار گیری فرمائید.
3. اکنون بایستی فونداسیون رو به پوستتون بزنید. این فعالیت رو با دست، اسفنج یا این که براش منحصر کرم پودر می تونید انجام بدید البته در هر رخ می بایست به خیر روی پوست محو و blend بشه.
4. درحال حاضر نوبت پنکک هستش که بایستی با اسفنج یا این که براش پهناور زده بشه. نکته های ماهر پنکک زدن رو به‌دنبال گفتیم:

بهترین مارک پنکیک
نکات مهم برای پنکک زدن ماهر
1. مطلقا پنکک زدن رو از راس چهره استارت فرمائید و لایه ای که می زنید، نازک باشه تا منجر چروک شدن و خط افتادن روی پوست نشه.
2. پنکک زدن، بایستی وضعیت ضربه زدن روی پوست داشته باشه. چه با اسفنج و چه با براش، نباید پنکک رو روی پوست بکشید بلکه بایستی به آرومی ضربه بزنید، این عمل منجر اثبات و فیکس شدن پیرایش روی پوست میشه و از طرفی، کاور و پوشانندگی بیشتری برای پوست در‌پی داره.
3. سفارش کارشناسان آرایشی اینه که برای پیرایش های غلیظ و سنگین، پنکک رو به تمام پوست بزنید و برای آرایش و پیرایش های سبک و روزمره، روی نصیب هایی از رخ که اضافه عرق می کنه و درخشان میشه، یعنی نصیب T صورت فیس (پیشانی، بینی و زنخدان).
4. اگه پنکک رو به تمام پوست می زنید، می بایست ارزیابی فرمائید که بخشی از اون جا نمونده باشه و اگه به یه بخش های مخصوصی از پوست می زنید، بایستی اونو به طور کامل محو فرمائید تا مرزی ازش چشم نشه.
5. بعضا ها ترجیح میدن که از پنکک به تنهایی و فارغ از کرم پودر به کارگیری کنن (به صحیح یا این که خطا بودن این قضیه کاری نداریم) که پیشنهاد می‌کنیم قطعا ذیل اون و 10 دقیقه گذشته، مرطوب کننده مطلوب بزنن تا پنکک روی پوست بشینه.
6. اگه پوستتون چربه، پنکک می تونه از تمیز شدن کرم پودر و درخشان شدن آرایش و پیرایش پرهیز کنه، پس فراموشش نکنید.
7. بدون شک پنککی با رنگ در حدود رنگ پوستتون استعمال نمایید زیرا گونه های پر‌نور خیس از پوستتون، سبب ساز میشه چهره خاکستری رنگ به لحاظ بیاد.

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • عباسی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی